بردیابردیا، تا این لحظه: 11 سال و 21 روز سن داره

بردیا جوجه ی مامان

بدون عنوان

1392/11/10 9:18
نویسنده : مامان زهره
724 بازدید
اشتراک گذاری

آقا بردیا خیلی به اسباب بازی هاش علاقه داره ، صبح که از خواب بیدار میشه تا چشمای خوشگلش به وسایلش می خوره ذوق می کنه و میره بازی می کنه.

من همیشه سعی کردم درمورد مسایل مختلف نی نی ها خیلی مطالعه کنم تا بهترین راه رو برای تربیت گل پسرم انتخاب کنم ، مطمئنم که بیشتر مامانای مهربون این کار رو انجام می دن چون همون طور که می دونیم نحوه ی بزرگ کردن بچه ها با زمان ما خیلی فرق کرده اون موقع ها پدر و مادرا خیلی از دغدغه های الان ما رو نداشتن .مثلا خود من یادمه که وقتی بچه بودم مامانم یه ساعت خاصی رو تعیین می کرد که برم توی کوچه و با دوستام بازی کنم ،انقدر بازی می کردیم که خسته و هلاک برمیگشتیم خونه.ولی الان نی نی های ما کمتر همچین فرصتی دارن و نمی تونن اون طور که باید انرژی خودشون رو تخلیه کنن به خاطر همین ،کار ما مامان باباهای خوب یه کم سخت تر شده.تو یه کتاب خوندم که بازی با اسباب بازی مناسب سن بچه ها براشون خیلی مفیده چون هم باعث سرگرمی و یادگیری اون ها می شه هم اینکه توی رشد ذهن و پرورش استعدادشون  تاثیر می ذاره.         

جوجه ی مامان خودش تنهایی با اسباب بازی هاش بازی می کنه ،منم وقت پیدا می کنم که به کارای خودم رسیدگی کنم همون طور که می دونید مامانا همیشه کمبود وقت دارناوه

منم وقتی کارام تموم می شه می شم یه نی نی مثل بردیا و می رم باهاش بازی می کنم ،الهی فداش شم بچم کلی ذوق می کنه .دوتایی ماشین بازی می کنیم بردیا هم یاد گرفته ماشیناشو می کشه روی زمین و صداشو در میاره،توپش رو قل می ده طرف من و دنبالش میدوه، بعضی وقتا هم می ره سراغ کتاباش باهاشون بازی می کنه آخرش هم همه رو می کنه توی دهنش به خاطر همین هیچ کدوم از صفحه های کتاباش گوشه نداره

یه وقتایی باید به نی نی هامون اجازه بدیم خراب کاری هم بکنن البته ما باید از خطر دورشون کنیم ولی بذاریم  اونا هم مثل ما بچگی کنن کافیه که سال ها قبل خودمون رو به یاد بیاریم ، چه شیطنت هایی که نمی کردیم .یادش بخیر ،هیچ دورانی مثل بچگیهامون نمی شه.

اینم عکس بردیا و اسباب بازی هاش :

اینجا هم که جوجه داره چشمای فرزان لنگی رو در میاره :

65

پسندها (1)

نظرات (4)

مینا
12 بهمن 92 11:56
سلام مامان زهره خوشبحالت چه نی نی نازی داری ماشاالله .خیلی دوست داشتنیه.موفق باشی
مامان زهره
پاسخ
ممنون از لطفت عزیزم خوشحال شدم که به ما سر زدی
مونا (مامی آدرین)
16 بهمن 92 13:56
سلام دوست جون عزیزم. هزار ماشااله به این گل پسر. چقدر ناززززه . امیدوارم خداوند بزرگ براتون حفظش کنه و سالیان سال در کنار هم شاد و خوشحال باشید. ممنون که وبلاگ ما سر زدید. من با اجازتون لینکتون کردم اگه مایل بودید لینک کنید. بردیای عزیزم رو از طرف من ببوسید.
مامان زهره
پاسخ
سلام مونا جون .مرسی از لطفت گلم منم با کمال میل شما رو لینک کردم
رباب دوست فاطی
25 بهمن 92 17:31
سلام بردیا جونم....ایشالا100ساله باشی....
مامان زهره
پاسخ
ممنونم
مامان محمدپارسا
10 اسفند 92 21:47
سلام مامان زهره عزیزممنون ک به ما سرزدینعزیزم ماشالله خیلی نازه پسملیتون
مامان زهره
پاسخ
سلام ممنون از لطفت گلم