بردیابردیا، تا این لحظه: 11 سال و 21 روز سن داره

بردیا جوجه ی مامان

بدون عنوان

1393/3/8 0:24
نویسنده : مامان زهره
391 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به تمام دوستان خوبم و نی نی های گلشون.ببخشید که چند وقتی سرمون شلوغ بود و تنبلی کردم.از همه ی مامانای خوب ممنونم که به یاد ما بودن.

بلاخره روزها با سرعت سپری شد گل پسر ما یکساله شد.وقتی فکر میکنم می بینم که توی این یکسال چقدر با تجربه تر شدم.انگار منم هر روز با بردیا بزرگتر شدم و چیز های تازه ای یاد گرفتم.واقعآ از خدا ممنونم که بهم فرصت مادر شدن رو داد تا بتونم هر لحظه از بودن کنارش لذت ببرم.

به روز تولد بردیا نزدیک می شدیم و تو فکر تدارک یه جشن برای یکی یه دونه.تصمیم بر این شد که دو تا جش بگیریم یه بار خانواده ی من ویه بار خانواده ی بابایی تا بتونیم بهتر از مهمونامون پذیرایی کنیم.خدا رو شکر همه چیز عالی بود و توی هر دو مهمونی بهمون خیلی خوش گذشت.فقط توی جشن تولد دوم بردیا جون به خاطر واکس یکسالگیش یه کوچولو تب کرد و یه کم بی حال تر بود ولی گل پسرم اصلآ بد خلقی نکرد و فرداش حالش کاملآ خوب شدمحبت

چند تا عکس از تولد شاهزاده کوچولو:

این کارت دعوت بردیاست که مامان زهره درست کرده بود

 

 

اولین کیک تولد بردیا جون:

 

 

اینم دومیش:

 

 

 

 

عشق مامان مشغول بازی با کلاهشه:

 

 

بردیا جون دوست داشت آهنگ ها رو خودش انتخاب کنه

 

 

 

 

 

پیش غذا و دسر رو خودم درست کردم و غذای اصلی رو از بیرون گرفتیم

 

 

 

 

 

همه زحمت کشیدن و کادو های خیلی خوبی برای شاهزاده کوچولوی ما اوردن.

پرنس کوچولو آخر شب خیلی خسته شده بود و لالا داشت

محبتپسر کوچولوی نازم خیلی دوست داریم امیدوارم همیشه سلامت و شاد زندگی کنیمحبت

پسندها (13)

نظرات (9)

مامان سميه
7 خرداد 93 17:23
سلامممممممممم عزیز دلم خیلی دلمون براتون تنگ شده بود.تولد مبارک باشه خاله جون به به چه کیکای خوشملی
مامان زهره
پاسخ
ممنون خاله جون ما هم دلمون برای شما خیلی تنگ شده بودمرسی که به یادمون بودید
مامان کارن
13 خرداد 93 10:00
تولدت مبارک بردیایی نازنازی ایشالا 100ساله شی
مامان زهره
پاسخ
ممنون خاله جون بردیا متولد تهرانهکارن کوچولو رو ببوسید
مامان کارن
13 خرداد 93 10:04
این پسر خوشگل ما بچه کجاست؟؟؟
مامان محمدحسام
20 خرداد 93 12:58
عزیزم تولددددددددددددت مباررررررررررررررک ایشالله 120 ساله شی جیگر جون
مامان زهره
پاسخ
منون از لطفت خاله جون
**مامان ایلیار**
17 تیر 93 10:12
سلام عزیزم، تولدت مبارک، یه چند وقتی نیومده بودم وب، دلم براتون تنگ شده بود. بوس بوس
مامان زهره
پاسخ
سلام خانومی .خوشحالمون کردید سر زدید .ما هم دلمون تنگ شده بود.بوس برای ایلیار کوچولوی خودمون
مامان آنیسا
21 تیر 93 14:51
ممنون از اینکه بهمون سر زدین خوشحال میشیم لینکمون کنید و بازم بهمون سر بزنید
مامان زهره
پاسخ
سلام خاله جون.با کمال میل لینک شدید
مامان نیلوفر
21 تیر 93 20:53
سلام عزیزم ممنون که به ما سر زدیدتولد بردیا جون هم مبارک باشه
مامان زهره
پاسخ
سلام گلم مرسی از تبریکتون
مهدیه
22 تیر 93 13:47
عااااااااااالیه هم کارات خیلی خوشگلن با سلیقه هم پسرت جیگرو ماااااااه برات نظر گذاشته بودم همون روز مثل اینکه ثبت نشده بود با تااااااااااااااااااخیر زیاد تولد پسرت مبارک ایشاا 120 سالگیشو جشن بگیری عزیزم
مامان زهره
پاسخ
قربونت برم خاله .خجالتمون میدی ایشالله ناز دردونه ی خودت به دنیا بیاد .براش یه جشن تولد جیگر بگیریم.خاله قربونش بشه
سولماز
28 تیر 93 17:04
سلام عزىزم. واقعا وبلاگتون زىباست. تبرىک مىگم. به وبلاگ پسر منم سر بزنىد. ممنون
مامان زهره
پاسخ
سلام گلم ممنون از لطفت.چشم حتما