بردیابردیا، تا این لحظه: 11 سال و 21 روز سن داره

بردیا جوجه ی مامان

بــــــــــــــــــــردیا جون دَدَری

1393/4/20 16:08
نویسنده : مامان زهره
412 بازدید
اشتراک گذاری

تو را دارم ای گل جهان با من است

تو تا با منی جان ,جان با من است

چو می تابد از دور پیشانی ات

کران تا کران آسمان با من است

 

نمی دونم بچه ها همشون تو این سن اینطوری می شن یا فقط آقا بردیای ما تا این حد ددری تشریف دارن.البته بردیا جون یه جورایی از بدو تولد عاشق بیرون رفتن بودن , که به عقیده ی  آقای پدر از من به ارث برده . خــــــــخخخخخندونک

هر وقت بیرون میریم جیگر خان از خوشحالی بال درمیاره فقط هم دوست داره خودش راه بره نه دستشو بگیریم  نه بغلش کنیم . بعد از برگشتن به خونه یک ساعت بعد میره کفشاشو میاره میده به من میگه د در

تا حدی که وقتی میریم خونه ی بابا جون اینا چون میدونه اونا حیاط دارن و بساط بازی به راهه و باباجون هم انقدر دوسش داره که دست رد به سینش نمی زنه به محض دیدن بابا جون می پره بغلش و می گه ددرقه قهه

بعد از ظهر ها که می شه آقای پدر از مغازه زنگ می زنه و می گه ساعت ددر مادر و بچه فرا رسیده بلند شید بیاید بیرون.ما هم اولش یه کم خجالت می کشیمخجالت و بعد حاضر میشیم .تا تو ماشین میشینیم هنوز استارت نزدم بردیا می گه تولد !!! < آخه دلبند ما از جشن تولدش به بعد به هر نوع موزیک شادی میگه تولد> ما هم تولد رو روشن میکنیم و میریم یه سر به بابایی میزنیم.

از همه ی اینا گذشته ، پسری عاشق رفتن به رستوران هستن که البته اگه بریم به رستورانی که صندلی کودک نداشته باشه از رفتنمون پشیمون می شیم چون بعد از خوردن غذا رومون نمی شه بلند شیم بریم  از بس که هر چی روی میز بوده رو آقا بردیا پرت کردن پایین.

به همین خاطر هم ما سختی رو به جون می خریم و برای یه غذا خوردن ناقابل می کوبیم میریم به رستوران مورد علاقه مان در جاده چالوس < در اینجا به درصد خجستگی روح من و آقای پدر توجه فرمایید !!! > البته ما که این کارا رو فقط به خاطر خوش گذشتن به جوجه انجام میدیم و خودمان هم اصلا دلمون نمی خواهد خندونک

 

 

 

 

                                                                                

پسری انقدر سرگرم بازی بود که داشت شاخه ی درخت رو می کرد تو چشم بابا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (17)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (23)

مهدیه
22 تیر 93 13:38
دقیقا باباش درست میگه پسرت عین مامانش ددری هزار ماشالا چقدر بزرگ شده و ناز تر و خواستنی تر و جیگرتر از طرف من یه ماااااااااااااااااااااااااااااااچ آبدارش کن
مامان زهره
پاسخ
ماچ رو که چشم اونو در خدمتیم.اما خانوم بلا اینجا کسی نمی دونه ولی خودمون که می دونیم که همسر شما هم همون درد دل همسر من رو دارن.دو تا دوست به هم بردیم لنگه ی هم تشریف داریم
مهدیه
22 تیر 93 13:39
دوتا از عکسات باز نمیشه
مامان زهره
پاسخ
خاله جان دقیقا کدام؟؟؟؟؟ پس چرا برای من باز می شن؟؟
الهه مامان مبین
22 تیر 93 16:55
ممنونم دوست خوبم که بهمون سر زیدی . و مرسی بابت تبریک قشنگت . خدا پسر نازتون رو براتون حفظ کنه . ماشاا.. خیلی نازه مرسی عزیزم.نظر لطفتونه
مامان نیلوفر
22 تیر 93 17:52
سلام عزیزم.شما هم با افتخار لینک شدید
مامان زهره
پاسخ
قربونت برم عزیزم.لطف کردی
مهدیه
22 تیر 93 23:37
الان همش باز شد جز یه دونه مونده به آخر
مامان زهره
پاسخ
الان باز شد؟؟
مامان محمدحسام
24 تیر 93 9:09
سلام مامانیماشالله هزار ماشالله بردی جون بزرگ شده خیلی تغییر کرده عسیسم زنده باشی الهی
مامان زهره
پاسخ
مرسی از لطفت عزیزم .خدا گل پسر تو رو هم حفظ کنه خاله جون
مامان آنیسا
24 تیر 93 16:43
ماشالا به این پسری خوشکل ممنون از اینکه بهمون سر زدین - خاله جون خوشحال میشیم لینکمون کنید و بازم بهمون سر بزنید ممنون خاله ی عزیز با کمال میل لینکتون کردم گلم
مامان سمین
25 تیر 93 11:16
سلام دوست خوبم ممنون که به وبم سرزدی البته من همیشه به وب بردیا کوچولو سرک میکشم واز کاراش باخبر میشم.رمزمو که خواستی1392 ببخشید چند روز بود باگوشی میومدم وب کامنت نمیذاشتم واسه این دیر شد عزیزم
مامان زهره
پاسخ
خواهش می کنم عزیزمعرفان جون نازمون رو از طرف من ببوس دوستون داریم
مامان سميه
25 تیر 93 18:52
هزار ماشااله بردیا جونم واسه خودش مردی شدهخیلی دوست داشتنی عزیزمممممممممم
مامان زهره
پاسخ
مرسی خالهپارسا جون رو از طرف من ببوسید
لیلا
26 تیر 93 22:18
چه نی نی نازی.ممنون که به ما سر زدی.با اجازه لینکت میکنم.ممنون میشم شما هم لینکم کنی
مامان زهره
پاسخ
ممنون عزیزم.چشم حتما لینکتون می کنم
مامان دیانا گلی
29 تیر 93 19:11
چه با ژست سوار بنزش شده این گل پسر
مامان معصومه
30 تیر 93 12:57
سلام عزیزم خوشحالم که بهمون سر زدی . بازم منتظر شما و وروجکتون هستیم
مامان آنیسا
31 تیر 93 7:39
عزیزم - ماشالا
مامان زهره
پاسخ
مرسی خاله جون
مامان کارن
31 تیر 93 8:23
جااان منی تو پسر ددری
مامان زهره
پاسخ
یه دنیا برای کارن جون ومامان گلش
مامان سمین
4 مرداد 93 13:57
سلام مامان زهره وبردیا جیگری خوبی عسل پسر؟عرفانم همین طوری شده تا در باز میشه شروع میکنه گریه و ددر ددر کردن پسرن دیگه از الان میخوان برن توی جامعه ببینن چه خبره
مامان زهره
پاسخ
سلام خاله سمین جون.آره واقعا راست می گی کنجکاون دیگه.گه اینکه ماهم با ددری بودنای این بلاها به یه فیضی برسیم
مامان یه پسر بازیگوش
11 مرداد 93 11:36
سلام. مامان برديا جون. آدرس وبلاگ همكلاسي ها تغيير كرد. آدرس جديد http://hamkelasiha.niniweblog.com/ از اين به بعد اينجا منتظرتم
مامان یه پسر بازیگوش
11 مرداد 93 11:38
سلام. مامان برديا جون . آدرس وبلاگ همكلاسي ها تغيير كرد. آدرس جديد http://hamkelasiha.niniweblog.com/ از اين به بعد اينجا منتظرتم
مامان سمین
16 مرداد 93 18:45
saam zohre joon roozi ke bargasham umadam webet payam dadam vali hamun moghe ghat shood ta emrooz ke umadam arze adab
سمین
1 شهریور 93 20:54
سلام زهره جان بابت حظور همیشگیت و کامنت هات ممنونم امیدوارم جبران کنم.بردیا رو از طرف من ببوس
مهدیه
13 شهریور 93 22:02
یه ذره دیر به دیر آپ کن مامان تنبل
نی نی عکس
15 مهر 93 23:09
ماشاالله چه بچه نازی از بچه ها و نی نی های خوشگل تان عکس بگیرید و برای ما ارسال کنید. ما ضمن نمایش عکس ها در سایت، به آن ها جایزه می دهیم www.niniaxs.ir/
مامی فاطمه
5 آبان 93 15:21
سلام مامان عزیز خدا فرزند دلبندتو برات حفظ کنه عزیزم خواستم یک سایت مادرانه بهت معرفی کنم که علاوه بر امکاناتی که داره میتونی درقرعه کشی ماهانه هم شرکت کنی وبرنده ی تبلت پلاک طلای مادر کارت هدیه وپکیج بشی یاباگذاشتن عکس فرزندت جایزه بگیری اونجا پزشکای حاذقی هم هست که میتونی ازشون مشاوره بگیری من اونجابه اسم مامی فاطمه جون عضوم خوشحال میشم شمامادر عزیزهم به جمع مابپیوندی دوست داشتی بیای از آدرس زیر بیا منتظرتم خانم خانماا امتحانش که ضرر نداره هزینه هم نداره تازه باگذاشتن چندتا پست وعکس امتیازتا بالا ببری به سه نفراول سایت بدون قرعه کشی پلاک طلا میدن بااجازتون مهرماه برنده پلاک طلا بودم امیدوارم این ماه برنده شماباشید http://www.madarclub.com/fa/apply/mamanefati